BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, 11 December 2011

DaMiaa SaLsaBiLa..

rndunya...dlu ptg2 bwk dy kuar jln2...tgk org main lyg2,tgk lmbu...skrg ptg2 dh x tw nak buat pa...on9 ja la...klw boring on9 tdo...2 je la kja aku skrg...klw ada damia x dk la bosan sgt...damia ni aktif...bnyk ckp...so x dk la snyi dgr sore sy...bila la kakak aku nak ltk damia lg kat sini...wlaupon br 2 tahun tp damia ni trsgt la pndai...cpt tngkp plk 2...skali ja aku bg dy dgr lagu YA SUDAHLAH!! dh pon ikt sikit2..aku ingt dy nyanyi lgu pa mla2...bl aku dgr lek lok br aku tw dy nyanyi lagu YA SUDAHLAH..hehehe...mlm2 sblom tdo dy soh aku bkk aku 2...dy ni mnt sgt cite princess , hello kity , mickey mouse...pg2 dy akan kjut mkteh dy sbb soh bkk cta 2 kt utube...dp pnggl aku MOKCIK..ngee!! DAMIA mokcik rndu la kt DAMIA...:)

DAMIA
tlg tokwan dy lap daun pisang nak buat kueh..
dy dmm time ni..:(
dah sht sket...dh bleh mkn kntg!!!









Sunday, 4 December 2011

SweetHeart

kwn aku sorg ni dah x dk... dy dah hbs blaja..x tw la lps ni dy dpt smbg stdy kat na...sdehnya...slalu mkn sama2 dgn dy...tdo sama2 dgn dy...bgn tdo sm2 gn dy..klw aku hbs kls lwt dyntlg blikan mknan kat aku...lps ni x dk sapa la nak tlg blikan mknan untk aku...kna bli sndri la lps ni..hmm...tdo pon sorg2 lps ni..dh x dk dy...mlm2 pon dah x leh nak gosip2 sblom tdo..slalu sblom tdo gosip2 dlu...dy ni baik sgt...x bkra lngsg dgn aku..ssh nk cri kwn cmni...wlaupon baru knal ja tp rasa mcm dh 10 ton knl..dy ni slalu gak bedmood tp aku dh phm pngai dy..besa la kan manusia x lps dr masalah..aku hrp dy x lpkn aku..sbb aku x kn LUPAKAN dy..i LOVE u!!! :)

wif my lalink at PANTAI KLEBANG
my lalink !!
lailnk!!

Thursday, 24 November 2011

yeyeye...

yes smpai jgk rmh aku akhrnya...bleh la dok rmh puas2...bosan la dok mlka lm2...sbln dok rmh nak rht puas2...td smpai sg.ptani koi 4.30 pg..awl gler bas 2 smpai...tdo2 tgk2 dah smpai sp...trkjot kot...tnggu mak aku smpai agak lma kot...tp x pa...aku dah smpai umah..leh on9 puas2!!!!

hepppi!!!!

Monday, 9 May 2011

aishTeruuuu

Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku...
saat ku harus bersabar dan trus bersabar...
menantikan kehadiran dirimu...
entah sampai kapan aku harus menunggu...
sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani...
hidup dalam kesendirian sepi tanpamu...
kadang kuberpikir cari penggantimu...
saat kau jauh disana...
ooo…
*)
Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga...
entah penantianku takkan sia-sia...
dan berikan satu jawaban pasti...
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu...
merasuk kedalam pikiranku melayang...
tak tentu arah tentang dirimu...
apakah sama yang kau rasakan...
reff:
walau raga kita terpisah jauh...
namun hati kita selalu dekat...
bila kau rindu pejamkan matamu...
dan rasakan a a a aku...
kekuatan
cinta kita takkan pernah rapuh..
terhapus ruang dan waktu...
percayakan kesetiaan ini...
akan tulus a a ai aishiteru...
Bridge:
hapus sendiri pikiran melayang terbang...
perasaan resah gelisah...
jalani kenyataan hidup tanpa gairah...
o…uo..
banyak segala misi dan ambisimu...
akhiri semuanya cukup sampai disini...
dan buktikan pengorbanan cintamu untukku...
kumohon kau kembali!!!

KAWAN oh KAWAN...

arghhh!!! bosannya skrg ni...x tw nak buat pa...rasa mcm nak g kolah blek ja...dlu time kolah aku mls gler nak g kolah...tp skrg nak ja g kolah blek...dh la dok umah ni bosan...x dk kwn nak smbg...dok smbg dgn mak aku ja siang malam pagi ptg..klw dok asrama dlu leh la smbg dgn kwn2...mlm leh gosip rmai2...kcau org lm tpon la...mkn dgn kwn2,mndi dgn kwn,tdq pon dgn kwn2...best3!!! kwn2 aku suma best2...ada ILINA,P.SYUK,NAJAH,SYARINA,ECAH,WAWA,CKEN,DILA,TIE,HANIS....rmai g la... bila leh dok rmai2 mcm muda2 dlu???huhu...rndunya kt dpa smua!!!! rindu 1/2 MATI!!!

Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah


berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu


aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati


                              ni la gmbq kwn2 aku...yg ni la plg rpt!!! heheh..