BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, 4 December 2011

SweetHeart

kwn aku sorg ni dah x dk... dy dah hbs blaja..x tw la lps ni dy dpt smbg stdy kat na...sdehnya...slalu mkn sama2 dgn dy...tdo sama2 dgn dy...bgn tdo sm2 gn dy..klw aku hbs kls lwt dyntlg blikan mknan kat aku...lps ni x dk sapa la nak tlg blikan mknan untk aku...kna bli sndri la lps ni..hmm...tdo pon sorg2 lps ni..dh x dk dy...mlm2 pon dah x leh nak gosip2 sblom tdo..slalu sblom tdo gosip2 dlu...dy ni baik sgt...x bkra lngsg dgn aku..ssh nk cri kwn cmni...wlaupon baru knal ja tp rasa mcm dh 10 ton knl..dy ni slalu gak bedmood tp aku dh phm pngai dy..besa la kan manusia x lps dr masalah..aku hrp dy x lpkn aku..sbb aku x kn LUPAKAN dy..i LOVE u!!! :)

wif my lalink at PANTAI KLEBANG
my lalink !!
lailnk!!

0 comments: