BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, 11 December 2011

DaMiaa SaLsaBiLa..

rndunya...dlu ptg2 bwk dy kuar jln2...tgk org main lyg2,tgk lmbu...skrg ptg2 dh x tw nak buat pa...on9 ja la...klw boring on9 tdo...2 je la kja aku skrg...klw ada damia x dk la bosan sgt...damia ni aktif...bnyk ckp...so x dk la snyi dgr sore sy...bila la kakak aku nak ltk damia lg kat sini...wlaupon br 2 tahun tp damia ni trsgt la pndai...cpt tngkp plk 2...skali ja aku bg dy dgr lagu YA SUDAHLAH!! dh pon ikt sikit2..aku ingt dy nyanyi lgu pa mla2...bl aku dgr lek lok br aku tw dy nyanyi lagu YA SUDAHLAH..hehehe...mlm2 sblom tdo dy soh aku bkk aku 2...dy ni mnt sgt cite princess , hello kity , mickey mouse...pg2 dy akan kjut mkteh dy sbb soh bkk cta 2 kt utube...dp pnggl aku MOKCIK..ngee!! DAMIA mokcik rndu la kt DAMIA...:)

DAMIA
tlg tokwan dy lap daun pisang nak buat kueh..
dy dmm time ni..:(
dah sht sket...dh bleh mkn kntg!!!









Sunday, 4 December 2011

SweetHeart

kwn aku sorg ni dah x dk... dy dah hbs blaja..x tw la lps ni dy dpt smbg stdy kat na...sdehnya...slalu mkn sama2 dgn dy...tdo sama2 dgn dy...bgn tdo sm2 gn dy..klw aku hbs kls lwt dyntlg blikan mknan kat aku...lps ni x dk sapa la nak tlg blikan mknan untk aku...kna bli sndri la lps ni..hmm...tdo pon sorg2 lps ni..dh x dk dy...mlm2 pon dah x leh nak gosip2 sblom tdo..slalu sblom tdo gosip2 dlu...dy ni baik sgt...x bkra lngsg dgn aku..ssh nk cri kwn cmni...wlaupon baru knal ja tp rasa mcm dh 10 ton knl..dy ni slalu gak bedmood tp aku dh phm pngai dy..besa la kan manusia x lps dr masalah..aku hrp dy x lpkn aku..sbb aku x kn LUPAKAN dy..i LOVE u!!! :)

wif my lalink at PANTAI KLEBANG
my lalink !!
lailnk!!